Przygotowanie komunikacji zachęcającej do pracy w Centrach Klienta Banku BNP Paribas z użyciem różnych formatów reklamowych, w tym kampanii spotowej. Druga linia działań, to kampania wizerunkowa skierowana do potencjalnych pracowników centrali. Cały koncept kreatywny opatrzony hasłem #UNEXPECTEDJOBS, ukazującym, że kariera w banku może być nieoczywista.
Opracowaliśmy pomysł kreatywny oraz scenariusz. Byliśmy w pełni odpowiedzialni za przygotowanie
pracowników banku do udziału w spocie. Zorganizowaliśmy plan zdjęciowy. Przygotowaliśmy
rekomendacje dla domu mediowego. Zaadaptowaliśmy materiały graficzne
i contentowe do wszystkich kanałów mediowych w tym shortsy, reelsy i karuzele. Wypracowaliśmy
4 spoty główne oraz 2 teasery do kampanii #UNEXPECTEDJOBS.
DZIAŁANIA MARKETINGOWE • KONCEPTY KREATYWNE • PRODUKCJA SPOTÓW VIDEO
KONTAKT
katarzyna życińska
ceo 38 group
Urszula Piotrowska-Topa & Dominika Beliniak
FOUNDERS OF MINDSPARK
piotr grządziel
ceo magnatalenta
Julia Izmałkowa
ceo izmałkowa
KARINA HERTEL
ceo brand lift