Zbudowanie strategii komunikacji oraz platformy prerekrutacyjnej dla regionu PwC CEE. Przybliżenie uczestnikom grywalizacji codziennej pracy w PwC. Wsparcie procesów rekrutacyjnych oraz efektywne pozyskanie najlepszych kandydatów.
Zaprojektowaliśmy responsywną aplikację webową opartą na grywalizacji, która sprawdza wiedzę biznesową studentów 13 krajów regionu CEE. Dodatkowo stworzyliśmy kampanię marketingową, która wraz z technologią ma wspomóc procesy employer brandingowe i pokazać nowoczesne podejście rekrutacyjne klienta na arenie międzynarodowej. Za pierwszą edycję projektu, wraz z PwC otrzymaliśmy trzy srebrne statuetki EBMA, na europejskim konkursie w Londynie.
SOCIAL MEDIA • COPYWRITING • STRATEGIA EB • GOOGLE • DESIGN • BUDOWANIE APLIKACJI
KONTAKT
katarzyna życińska
ceo 38 group
Urszula Piotrowska-Topa & Dominika Beliniak
FOUNDERS OF MINDSPARK
piotr grządziel
ceo magnatalenta
Julia Izmałkowa
ceo izmałkowa
KARINA HERTEL
ceo brand lift