Stworzenie lokalnej Employee Value Proposition marki Reckitt IT Hub oraz zbudowanie strategii komunikacji pracodawcy na podstawie przeprowadzonych badań: “diad przyjaźni”, czyli badania satysfakcji oraz opinii pracowników Reckitt. Wspomaganych benchmarkingiem i analizą dotychczasowych działań Klienta.
Przeprowadziliśmy badania wśród pracowników firmy, na ich podstawie przygotowaliśmy interpretację globalnego EVP oraz tone of voice. Ponadto, opracowaliśmy i zrealizowaliśmy pierwszy w Polsce nocny festiwal rekrutacji – Reckitt Night Recruitment Festival. Podczas festiwalu 60 kandydatów mogło odbyć rozmowy rekrutacyjne, z których część zakończyła się otrzymaniem listu intencyjnego pod koniec eventu. Ponadto, zapewniliśmy jedyną w swoim rodzaju rywalizację z nagrodami w dwóch grach VR oraz w interaktywnym quizie Menti.
MIEJSCE PRACY I ŚRODOWISKO • WIZERUNEK PRACODAWCY • ORGANIZACJA EVENTU • STWORZENIE EVP I STRATEGII EB • DESIGN
KONTAKT
katarzyna życińska
ceo 38 group
Urszula Piotrowska-Topa & Dominika Beliniak
FOUNDERS OF MINDSPARK
piotr grządziel
ceo magnatalenta
Julia Izmałkowa
ceo izmałkowa
KARINA HERTEL
ceo brand lift