Przygotowanie komunikacji związanej z rebrandingiem marki dla pracowników i kandydatów. Druga linia działań, to zbudowanie strategii employer brandingowej pracodawcy w wymagającej branży innowacyjnych materiałów budowlanych.
Przeprowadziliśmy kampanię rebrandingową wśród pracowników Holcim Polska (dawniej Lafarge). Przygotowaliśmy komunikację oraz wydarzenia dla pracowników, które miały pomóc im zapoznać się z nową marką i wartościami, które ze sobą niesie. Po wprowadzeniu do firmy nowej nazwy i elementów strategicznych związanych z rebrandingiem zajęliśmy się szerokopojętym employer brandingiem.
Budujemy dla Klienta strategię działań opartą na współpracy z uczelniami i podmiotami akademickimi, działaniami w social mediach, które wspierają pozyskiwanie studentów kierunków inżynieryjnych, przede wszystkim górniczych do udziału w przygotowanym przez nas Zrównoważonym Programie Stypendialnym. Ponadto dbamy o wszystkie materiały offline oraz online, które budują komunikację z pracownikami oraz kandydatami.
REALIZACJA KAMPANII WIZERUNKOWEJ • SOCIAL MEDIA • SESJA ZDJĘCIOWA • WYDARZENIA OFFLINE • DESIGN • COPYWRITING
KONTAKT
katarzyna życińska
ceo 38 group
Urszula Piotrowska-Topa & Dominika Beliniak
FOUNDERS OF MINDSPARK
piotr grządziel
ceo magnatalenta
Julia Izmałkowa
ceo izmałkowa
KARINA HERTEL
ceo brand lift