OD STRATEGII PO CODZIENNE WSPARCIE W DZIAŁANIACH EB
Stworzenie Employee Value Proposition marki UNIQA oraz zbudowanie strategii komunikacji pracodawcy na podstawie przeprowadzonych badań: “diad przyjaźni”, czyli badania satysfakcji, opinii pracowników oraz badań zewnętrznych i dodatkowym benchmarkingiem dotychczasowych działań Klienta.
Zaprojektowaliśmy nową zakładkę kariery dla całej Grupy UNIQA w Polsce. W ramach prac przygotowana została strategia działań wraz z doborem kanałów i komunikatów employer brandingowych. Stworzyliśmy nową propozycję contentową i graficzną, która ma na celu wyróżnić Klienta spośród pozostałych pracodawców opartą na zrealizowanej sesji zdjęciowej z pracownikami UNIQA, których wyłoniliśmy na podstawie konkursu wewnętrznego “Zostań Twarzą Marki Pracodawcy’.
DZIAŁANIA EB I HR 360° • BADANIA I POZYCJONOWANIE MARKI EVP • DZIAŁANIA CSR • STRONA WWW • DESIGN • SESJA ZDJĘCIOWA
KONTAKT
katarzyna życińska
ceo 38 group
Urszula Piotrowska-Topa & Dominika Beliniak
FOUNDERS OF MINDSPARK
piotr grządziel
ceo magnatalenta
Julia Izmałkowa
ceo izmałkowa
KARINA HERTEL
ceo brand lift